poniedziałek, 13 maja 2013

Czerwony kapturek

                  To wydanie pamiętam z dzieciństwa, a egzemplarz, który właśnie trzymam przed sobą kupiłam w antykwariacie. I zgłupiałam. Nie pamiętam, żeby ktoś mi czytał lub opowiadał Kapturka, gdzie dziewczynka pyta, dlaczego babcia ma takie duże ręce i odpowiedź 'Żeby cię mocniej uścisnąć, mój Czerwony Kapturku'. Za to pamiętam bardzo dobrze, gdy bawiłam się z rodzeństwem ciotecznym w jakąś wariację 'Czerwonego Kapturka' i oni właśnie pytali o wielkie ręce, myślałam, że to ich pomysł. Teraz okazuje się, że to pewnie oni mieli to wydanie, a nie ja. 

Czerwony Kapturek. - Charles Perrault
Ilustracje - Elżbieta Gaudasińska 
Opracowała - Hanna Januszewska
ISBN - brak
Krajowa Agencja Wydawnicza
Wydanie I, 1980 rok, Warszawa


 











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz