poniedziałek, 27 maja 2013

Bajki - A. Puszkin

                 Dzisiaj dodałam do tytułu autora, bo już jakieś 'Bajki' pojawiły się. 
                 Niniejsza pozycja z półki J. Osobiście do tej pory nie miałam przyjemności poczytać, więc nie wiem, czy tłumaczenie jest na tyle fajne, że można głośno czytać bez potykania się o rymy (a czytałam takie wierszyki, kiedyś nawet zaprezentuję ową książeczkę). W każdym razie ilustracje są piękne. Oprócz dwóch pierwszych, które nie są przyporządkowane żadnej konkretnej bajce, ilustracje są z jednej bajki, która podoba się najbardziej siostrzenicy J. Zdałam się, więc na zdanie i gust 7latki. :)

Bajki. - Aleksander Puszkin
Ilustracje - Stanisław Kowalow
Przełożyli - Jan Brzechwa i Wanda Grodzińska
Tytuł oryginału - Cказки 
ISBN 83-7018-039-6
Wydawnictwo TPPR 'Współpraca'
Wydanie I, 1987 rok


Na pierwszej stronie zaraz za tytułem.


Na kolejnej stronie przed bajkami.

'O śpiącej królewnie i siedmiu junakach': 

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz