poniedziałek, 24 czerwca 2013

Małagosia contra Małgosia

           W tej chwili nie pamiętam ile miałam lat, gdy przeczytałam tę książkę. W każdym razie pewnie nie więcej niż 13. Bardzo mi się podobała. Zastanawiałam się wtedy, jakby to było, gdybym to ja się przeniosła w czasie? Nie pamiętam do jakich wtedy doszłam wniosków. Dzisiaj jednak sobie myślę, że to by była masakra, gdyby jako nastolatka trafiła gdzieś kilka wieków wstecz - byłam kiepska z historii i pewnie nie kompletnie bym sobie nie poradziła. ;)

Małgosia contra Małgosia. - Ewa Nowacka
Ilustracje - Waldemar Andrzejewski
Seria: Klub siedmiu przygód
Nasza Księgarnia
Wydanie II, 1976 rok, Warszawa
 










1 komentarz:

  1. Czytałam i bardzo mi się podobała :-) Przenieść się w czasie byłoby fajnie, ale nie jako dziecko, któremu rodzinka może narzucać swoją wolę, brrrrrrrr!

    OdpowiedzUsuń