sobota, 22 czerwca 2013

Ach, te zwierzaki. Psiaki.

                 Hicoirek. Książeczkę poznałam przy okazji gromadzenia biblioteczki najstarszej siostrzenicy (podlotek kończy w tym roku 16 lat :) ). Byłam i nadal jestem zachwycona ilustracjami. Te śmiejące się oczy, ten błysk łobuzerstwa, zdziwienie. Tekst też jest miły oczom i uszom, króciutki. Niestety, w swoich zbiorach książeczki nie mam, a siostra mieszka daleko, więc nie mogę przetrzebić książeczek dzieci, których już nie czytają. A ten egzemplarz znalazłam w bibliotece. Niestety, książeczka bez kodu kreskowego, więc nie można jej wypożyczyć. Dlatego zdjęcia mają odblaski, bo robiłam je w bibliotece. 
          Z serii 'Ach, te zwierzaki' można znaleźć: Kaczuszka, Kocięta, Zajączki, Wiewiórki, Kurczęta i inne.

Ach, te zwierzaki. Psiaki. - Teodora Cedro
Ilustracje - Pierre Courronne
ISBN 83-86720-26-3
Wydawnictwo Paweł Skokowski
1992 rok, Lublin










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz