sobota, 22 czerwca 2013

Filip walczy z niepogodą

                 Książeczka, na którą natrafiłam w zbiorach J., wśród książeczek kupowanych jej siostrzenicom. Do tej pory chyba książeczka nie wpadła mi w ręce, a jeśli tak, nie byłam nią zainteresowana. Jednak w maju (wtedy odwiedziłam J.) bardzo mi się spodobała. Bardzo, bardzo. Książeczka nie ma tekstu. Jedyny tekst jest na początku książeczki, reszta to same obrazki. I tylko od nas zależy, jak potoczy się fabuła, i dzieci i dorośli mogą wymyślać co i dlaczego się dzieje na podstawie obrazków. Myślę, że to fajna zabawa. :)
       A tekst brzmi tak:
'Czemu parasol, kiedy jest go potrzeba, akurat jak na złość się zacina? Czy to prawda, że gwałtowność ulewy wzrasta z odległością do najbliższego parasola? I dlaczego najlepiej zostawić parasol w domu, a zwłaszcza w niepogodę? Na te i inne wielkie pytania metrologii Filip da Wam wyczerpującą odpowiedź.' 

Filip walczy z niepogodą. - Henne Türk
Tytuł oryginału - Philip Geren winde & wetter 
ISBN 83-85567-09-7





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz