sobota, 14 września 2013

Rymowanki polskie

                     Bardzo, bardzo fajna książka, którą kupiła moja siostra swoim dzieciom i z jakiegoś powodu zostawiła u mojej mamy. Chętnie zaopiekowałabym się 'Rymowankami', które nie stałyby u mnie zakurzone na regale, a używałabym ich, bo dużo czasu spędzam z zaprzyjaźnionymi dziećmi. :) Ale jakoś do tej pory nie dogadałam się z siostrą co do książki, bo gdy się z nią kontaktuję to nie pamiętam o tym. 
                       W książce są rymowanki, które znam z dzieciństwa, jak i całkiem nowe dla mnie (choć pewnie stare jak świat). Może kiedyś dogadam się co do nich z siostrą. :)

Rymowanki polskie - wybór rymowanek - Aniela Langiewicz
Ilustracje - Krystyna Michałowska
ISBN 978-83-62233-10-6
Martel
2010 rok.



To znam.
I nie była to dla mnie rymowanka, 
a piosenka. ;)





To też znam. :)

Znam to z innym zakończeniem i jako piosenkę. :)

A to znam takie zakończenie:
Przyjechał doktor,
był pijany,
przylepił się do ściany,
ściana była mokra,
przykleił się do okna,
okno było duże,
wyleciał na podwórze.
;)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz