czwartek, 12 września 2013

Dziedek do orzechów (1)

                     Przyznam szczerze nigdy nie przeczytałam 'Dziadka do orzechów'. Fabułę znam jako tako, gdzieś tam oglądałam jednym okiem bajkę w telewizji, jednym uchem słuchałam słuchowiska z płyty i tak naprawdę nie wiem, jak się kończy. Może kiedyś będę miała okazję poczytać jakimś dzieciom.
                     Dzisiejszy egzemplarz pochodzi z biblioteczki mojej mamy. Nie pamiętam czy książka była już, gdy jeszcze z mamą mieszkałam, czy kupiła ją później.

Dziadek do orzechów - Ernest Teodor Amadeusz Hofmann
Ilustracje - Bożena Truchanowska
ISBN 83-203-2689-3
Młodzieżowa Agencja Wydawnicza
Wydanie IX, 1988 rok, Warszawa


















1 komentarz:

  1. Uwielbiam tą bajeczkę! Tyle, że moja była z ilustracjami Szancera :-)

    OdpowiedzUsuń