sobota, 3 stycznia 2015

Tygrysek na słonecznku

                  Jakiś czas temu pisałam o książeczce 'Chłopiec i dziewczynka' [tu] , o książeczce, o której przypomniałam sobie tylko dlatego, że zobaczyłam ilustracje. Kilka dni temu widziałam na internecie kilka książeczek z serii 'Bajka filmowa'. Potem znalazłam kilka książeczek w antykwariacie. Postanowiłam kupić kilka z nich. Nie znam ich, ale wydają się fajne. :)
                     'Tygrysek na słoneczniku' to opowiadanie o tygrysku mieszkającym w tajdze usuryjskiej , któremu było zimno i usiłował się ogrzać, ale nie wychodziło mu to. Aż znalazł ziarno słonecznika....

Tygrysek na słoneczniku. -  J.Kowal, L.Nosyriew
Tytuł oryginału -  Tigrienok na podsołnuchie
Opracowanie graficzne - W. Kudriawcewa
Książeczkę opracowano na podstawie filmu rysunkowego wytwórni 'Sojuzmultfilm'
Związek Filmowców ZSRR
Wydano w ZSRR
1986 rok









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz