niedziela, 4 sierpnia 2013

Jarmark Dominikański 2013!

            I w tym blogu mam coś do napisania o Jarmarku Dominikańskim. Wciska się on w każdy aspekt mojego życia. ;)
             Ale dzisiaj chciałam się pochwalić moimi zdobyczami. Znalazłam najpierw 'Czerwonego Kapturka' z serii 'Poczytaj mi mamo', którego miałam w dzieciństwie. Książeczka jest w bardzo dobrym stanie, jakby nikt jej nigdy nie czytał. Gdy zajrzałam do środka okazało się, że obrazki nadal się podobają i wywołują te same (pozytywne) emocje. :)
            Kolejne 5 książeczek to seria 'Baw się z nami', bez jednej części. Wszystkie czytałam i nie wiem, czy czytałam brakującą czy nie (już nie ta pamięć ;]). Książki są młodzieżowe. 
           Bardzo, bardzo się cieszę, że znalazłam te książeczki. Choć mam pewien niesmak, pluję sobie w twarz, że w tę część jarmarku, gdzie znalazłam Cz.K. wcześniej nie zajrzałam, bo mieli bardzo dużo książeczek dla dzieci i nie mogę mieć pewności, czy sprzedali już, to czego poszukuję. I też, że gdy przechodziłam koło stoiska z książeczkami z serii 'Baw się z nami' nie rozglądałam się za książkami, bo pani też miała spory wybór. 
             No ale, bardzo się cieszę, że mam to co kupiłam. :)



I mam zamiar wybrać się w jeszcze jedno miejsce, bo ma być dostawa książeczek dla dzieci. :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz