sobota, 6 lipca 2013

Encyklopedia dla dzieci......

                     Encyklopedia należała do mojej siostry. Była w domu odkąd pamiętam. Czasami zaglądałam do niej, ale bardzo długo była za bardzo poważna dla mnie. Ja miałam swoje 'Poznaję świat', potem kolorowy atlas świata, w którym było mnóstwo ciekawych informacji o zwierzętach i roślinach. Ale encyklopedia jest u mamy nadal. Nawet chyba dorwał się do niej mój brat, bo jest trochę porwana (miał przez jakiś fazę na darcie książek). Teraz encyklopedia ma wiele nieaktualnych informacji, ale myślę, że warto pokazać ją dzieciom - aby dowiedziały się, jak kiedyś wyglądał nasz kraj. 

Encyklopedia dla dzieci. Polska - moja ojczyzna. 
Państwowe Wydawnictwo 'Wiedza powszechna'
ISBN 83-214-0144-9
1979, Warszawa







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz